امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
انیسانیس، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

امیر محمد و انیس جون

اولین گام

1393/2/24 17:51
نویسنده : مامانی
176 بازدید
اشتراک گذاری

امیر محمد عزیزم امروز منو غرق شادی کردی وقتی در حالی که ایستاده بودی و از مبل گرفته بودی دستهاتو رها کردی و گامهای مطمئن و بدون هیچ ترسی به طرف من قدم برداشتی  و هیچ ترسی از افتادن به خودت راه ندادی

عزیزم چشمانمو بارونی کردی وقتی فقط به چشمای من نگاه می کردی و دستهاتو باز کرده بودی تا زودتر به اغوش من برسی  و اصلا  به چیزی دیگه نه فکر می کردی و نه نگاه

عزیزم انگار داشتی پرواز می کردی خودتم غرق شادی بودی و چنان ذوق کرده بودی که انگار همه دنیا مال تو شده بود

خدا رو شکر می کنم صد هزار بار که تو رو بمن داد و ازش می خوام منو مامان لایقی برای تو کنه و تو رو هم فرزند صالحی برای من

 

عشقم  چهارشنبه  24 اردیبهشت  یعنی 9 ماه و 17 روزگیت   با  اولین گامهای استوار به اغوشم امدی  امیدوارم  همیشه با گامهای استوار   به طرف بهترین چیزها بری    این روزو برام ماندنی کردی  منم برات نوشتم تا برای تو هم ماندگار شه عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)